Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ærlighet blir ikke ivaretatt.Det lønner vist seg og lyve. Hva er vitsen med forsikring spør du meg.
Svært fornøyd med behandling av vår sak! Ved sykdom og dødsfall i familien!
Rask behandling av bilskadesak. Der skyldspørsmålet ble raskt avklart og informasjon til motpart ble formidlet. Derimot har ikke motpart tatt kontakt like raskt og det er ønskelig at Fremtind hadde hjulpet mer til med dette
Dekker ikke vannskade som er kommet inn i kjellerveggen , da de mente dette var en skade over tid . Vi kunne ikke under noen omstendigheter oppdaget dette før vi tilfeldig flyttet et skap og det ble oppdaget. Veldig skuffende , blir nok å bytte selskap da vi føler at vi har alt for dårlig dekning i framtid .
Dårlig behandling av saksbehandler. Følte meg som kriminell etter svar fra saksbehandler. Jeg skrev at de kunne kontakte meg via tlf, men ingen tok kontakt. De henla saken.
Ref. mitt svar tidligere. Dette er min første erfaring med Fremtid. Ikke bra.
Fikk raskt svar og behandling,når jeg først fant ut hvilket skjema jeg skulle bruke 😊 Veldig fornøyd.