Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg forsikrer min hund. Etter 25 dager i mitt eie blir den syk. Jeg kjøpte valpen for 20 tusen kr. Hadde 4 flotte uker med han. Men dere ville ikke dekke dette. Enda min lokale bank sa at hunden var forsikret for alt da jeg tegnet forsikringen. Jeg er ingen veterinær så at alle undersøkelser og kurer var tatt i helseboka. La ved dette også. Men null erstatning. Fatter ikke at dere er så kyniske og forsikringen kostet i tillegg over 4 tusen i året. Nei fy skam dere!!
God service med hyggelige og hjelpsomme mennesker.
Noen ganger virker forsikringen og oppgjørsprosessen som man forventer. Da er det veldig fort gjort å gå hjelp. Andre ganger har saksbehandler bestemt seg på forhånd, og en sitter igjen med et uforklarlig avslag på en klar sak. En ting som er litt stilig, er at du får oppgjøret på en webshop med en liten bonus. Hvis du velger å handle der (eller på Elkjøp i butikk), så får du mer enn igjen om du velger å bare ta pengene. Dette var et stilig konsept, og du kan handle hva du vil.
Forventet at forsikringsselskapet ordnet opp på en god måte da en hadde vert uheldig.
Bare en god ting å si om dem, det er at det er andre forsikringsselskap der ute!!
Min første kaskoskade siden 1978 ble behandlet enkelt og smidig av Fremtind hvor jeg har vært kunde siden oppstart av selskapet. Enkel utfylling av skadeforløp og omfang på web. Aksept for bruk av merkeverksted kom umiddelbart. Rask respons med henvisning til verksted ga meg trygghet for et ryddig oppgjør. Bil levert, utbedret og avhentet og oppgjør er utført ihht avtale. Det er denne type trygghet jeg trodde jeg hadde og fikk det bekreftet nå.
Informative og en får følelsen av trygghet! Jeg har bare positive opplevelser med firmaet i alle ledd så noen spesielle ting kan jeg ikke kommentere.