Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice og en arrogant holdning ovenfor sine kunder. Kundene blir tvunget til å velge gavekort for å få høyest mulig utbetaling etter skade. Kan velge kontantutbetaling, men taper da flere tusen kroner!!! Merkelig at LOfavør forholder seg til dette!
Det er lett å registrere en forsikringssak. De er raske på å behandle saken og evt. overføre forsikringspenger. Veldig bra og veldig fornøyd.
100 % fornøyd rask behanndlings tid . anbefale de..
Vi ble påkjørt av annen bil, men fører nektet for at han hadde gjort dette. Fremtind tok til slutt ansvar og holdt meg skadefri selv om motpart nektet for det som hadde skjedd da det var sterke indisier på at han ikke snakket sant. Hjertelig takk!
Selskapet fastslo, uten å gjøre nærmere undersøkelser av skaden, at skaden hadde skjedd før jeg tegnet forsikring, selv om dette ikke var tilfellet. Evnen til å sette seg inn i saken var totalt fraværende.
Hyggelige saksbehandlere, raskt oppgjør. Hatt flere større saker hvor det alltid ordner seg. Godt oppgjør
Elendig kundebehandling - tok bl. a flere måneder å få svar. Fikk først beskjed om at vi ville få innvilget erstatning, deretter ble dette trukket tilbake flere måneder senere.