Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Leverte skademelding på Mail. Penger på konto etter få dager.
Den ene gangen jeg trengte dem, var det ikke velvilje, selv på et småbeløp på 3000.-
Jeg kontaktet selskapet på telefon dagen etter uhellet. Meget hyggelig og informativ samtale med saksbehandler. Det ble opprettet sak, bilverkstedet ble kontaktet og deretter gikk resten på skinner. Jeg fikk for få dager siden melding fra selskapet at saken er avsluttet. Jeg er fornøyd med behandling og resultat.
Rask og god behandling, meget profesjonell personal
Aldri brukt forsikring. Plutselig løper rådyr rett ut foran bilen. Dyr avlivet. Store skader på nesten ny bil. For en service fra Fremtid. På 10.min var alt ordnet.Godkjent alt. Bare sitte bilen inn på verksted. Kranbil, leiebil. Foe en service fra Fremtid og deres saksbehandler.
Veldig godt fornøyd med forsikringsselskapet, kjapp skadebehandling hyggelige folk og raskt oppgjør.
I forbindelse med en flykanselering i vår synes jeg at det ikke var noen interesse av å yte noen hjelp. Mangel på oppfølging, ikke noe svar i det hele tatt. Dere ønsket at jeg skulle gjøre hele jobben selv, og det gjorde jeg. Det løste seg, men ikke takket dere. Dere stod til stryk synes jeg.