Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekker ikke arrangement tilknyttet ulykke under reise. Dårlig kundeservice med speakere linje i Norge.
Utmerket service. De løser saker fort og de finner gode løsninger.
Vært raskt oppgjør og lett å melde skade. Jeg har vært veldig fornøyd, selv om jeg denne gang hadde håpet å få mer igjen, men hunden min var blitt 10 år og da gjaldt egne regler
Min.erfaring med forsikring I Fremtind er positiv så langt
Har aldri opplevd maken til effektiv å enkel håndtering av forsikringssak.
Dårlig kundeservice og en evne til å vri saken i deres favør. Ønsker du en forsikring som vil hjelpe deg når uhellet oppstår, ikke velg Fremtind.
Mottok kun 1 SMS med at skaden var registrert og at bilen kunne settes på verksted. Deretter gikk det 7 mnd før neste SMS med at motpart var tildelt all skyld i skaden. Måtte etterspørre om å få denne bekreftelsen på e-post. Deretter ingen informasjon/oppfølgning. Har reklamert på skadeutbedring og informert Fremtind om dette, uten få noe som helst slags svar/oppfølgning. Har tatt konsekvensen av dette og har nå flyttet alle mine forsikringer til annet selskap som også viser seg å være 18% billigere på pris. Hus, Bil, MC og Bobil tilsammen.