Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God og rask service, hyggelig og forståelsefull saksbehandler. Tror ikke de kunne gjort ting bedre for min del. Kjempefornøyd.
Kun delvis utbetaling pga korona... Dekker ikke hele leien av hytte i påsken pga regler hos Fremtind. Fikk rask avklaring, men feil svar!
Saksbehandlingen tar tid. Sykdom ved reise i oktober 2019 ikke avsluttet pr. april 2020.
De gangene jeg har hatt behov for hjelp, ja da har jeg fått det. Føler meg veldig ivaretatt som kunde.
Avbestilling av feriereise. Meldte inn elektronisk. Rask behandling i disse koronatider.
Feilinformasjon fra saksbehandler. Lang tid før tilbake ring. Opp til 5 timer. Knyting til en kjede for å få mest mulig igjen for forsikringen - veldig betenkelig.
Samboeren min var uheldig å knuste sin iPhone 6S (sikkert 4 år gammel). Jeg ringte først, og fikk beskjed om å gå på nett å melde inn skaden. Enkel å grei nettside med flervalg. Fikk en bekreftelse på at saken var under behandling og jeg ville få et svar innen 4 timer, klokken var da 17.38. Klokken 17.49 (samme dag) fikk jeg svar. Saken var ferdig behandlet og pengene var allerede overført (vel og merke 1-2 virkedager). Utrolig fornøyd!