Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Effektivt og etterrettelig, god kommunikasjon med saksbehandler i en akuttsituasjon.
God dekning. Og bra med ingen egenandel når 2 i husstanden er LO medlemmer.
Er godt fornøyd. Rask behandling og kjapp oppfølging
Takstmann ble veldig forsinket, slik at tak var ferdig lagt da han kom.
Har fått oppgjør som forventet, men alle sakene har vært enkle. Enkel skademelding og raskt oppgjør. Service som forventet.
Smålig behandlig ifm oppgjør etter et simpelt klokketyveri...
Fremtind har en god ordning med online førstetjenest 24/7 som gjør det lett å få en konsultasjon om en lurer på noe. Oppfølging av skadesaker er rask og bra. Nå gjenstår det å se hvordan en pågående sak går, med den erfaring vi har til nå, vil jeg tro det går bra.