Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skademeldingsskjema på nett, var greit å fylle ut og selve saksgangen gikk av seg selv. Enkelt og greit 😊
Med litt mer informasjon om situasjonen da tapet oppsto så løste Fremtind saken på en meget tilfredstillende måte.
Raskt svar og god kundebehandling. Imøtekommende saksbehandler
Rask og ryddig behandling av skadesaken uten komplikasjoner 👍
Superrask behandling av saker , stor fornøyd med forsikringsselskap
2 gang på 3 år har jeg fått vannlekkasje, begge gang sender de samme takstmann, og begge gang avslår de følgeskader på 1 uke! Aldri opplevd så dårlig kundebehandling og profesjonalitet hos ett forsikringselskap! Føler takstmann er kjøpt og betalt for å spare de penger. Her foreligger det beviser som knuser takstmann sin rapport, og de nekter og la en uavhengig 3 part går igjennom saken, og bruker kun sin egen fagmann. Sier bare styr unna fremtind forsikring!!!!
Telefonen kunne ikke repareres (den kunne heller ikke brukes) og jeg var nødt til å kjøpe ny tlf. mens den ødelagte var inn til sjekk. Fremtind tilbyr kun erstatningsenhet - dvs. samme modell som den ødelagte, som er 5 år siden den kom. Jeg ønsker heller kontantoppgjør, noe Fremtind kan velge å tilby, men ikke gjør. If hadde gjort et kontantoppgjør (kr. 10 000). Dette er bekreftet.