Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
All kommunikasjon foregikk på nett, det er for så vidt greit. Men da bør den være funksjonell og effektiv. Ble mye gjetting, også kommer feilmeldingene. Svarfeltene som oppgis som alternativer er ikke helt lett å forstå.
Rask og effektivbhandling forståelig skjema og kjekk konsulent,
I de jeg kom frem til en kundebehandler møtte jeg person som lyttet til mine spørsmål og svarte på en fin måte. Vente tiden for å komme igjenom var lang.
Enkel digital behandling og raskt uproblematisk oppgjør.
Som sagt har jeg liten erfaring med selskapet, bare en skade på garderobeskap som ikke hører inn under innbo, og dermed ingen dekning.
Treg og vilkårlig behandling av saker, ingen forutsigbarhet. Styr unna, de vil kun ha pengene dine , hjelpe uteblir
Oppgjøret på forsikringen kom veldig raskt! Saksbehandler forklarte greit kordan fylle ut.