Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utmerket service når uhellet er ute😊 Kort behandlingstid 😊
Her er kunden i fokus. Ting går raskt og er lett å forholde seg til. Oversiktelig saksbehandling og skademeldingen er enkel å fylle ut! Tommel opp!!!
Syns navnet er rart. Videre er egenandelene altfor høye, selv når jeg har de oppgraderte versjonene av reiseforsikring og innboforsikring. Ikke helt fornøyd. Ekstra teit at man må sende mobilen til ekstern reparasjon via Elkjøp og unnvære den i 5-7 dager når man ønsker å reparere. Går man på et storsenter i Oslo får man det fikset på under en time.
Dette gjelder forsåvidt begge selskaper som er involvert i saken. Saken står bom stille etter 5 mnd etter at jeg ble utsatt for en frontkollisjon. Ansvarshavende og dennes forsikringsselskap gjør ingenting for å avslutte Saken. Fremtind sitter bare og venter på svar som de ikke får. De har heller ikke opplyst meg om mine rettigheter og hva jeg har krav på, utenom dekning av lege utgifter. Jeg har ringt hver uke i starten, nå er jeg nede i hver andre uke. Gir snart opp. Jeg har også måttet ringe til motpartens selskap og til politiet. Det går mot et halvt år og ingen løsning/oppgjør. Nå blir det anmeldelser, advokat og aviser
Fremtind Forsikring er definitivt det beste forsikringsselskapet jeg har vært kunde hos så langt. Responstid, håndtering av saker, samt kundebehandling og kommunikasjon er på det høyeste mulige nivå! Prisene er også kompatible og vel...jeg er imponert! 10/10 poeng!
RaKt oppgjør og god service. Alt foregikk vi nettet, hadde ikke tlf kontakt.
God kundebehandling og bra oppfølging underveis. Jeg fikk den hjelpen jeg trengte.