Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min erfaring så langt med Fremtind er at innboforsikringen er helt grei men utvendig forsikring på huset ikke er like bra.
God saksbehandling og informasjon. Enkelt å melde skade på nettsiden. Meget rask refusjon av utgifter.
Helt forferdelig kundeservice, gjør absolutt ALT de kan for å vri seg unna å betale ut hver eneste skadesak. Ender med avslag hver gang. Styr langt unna dette selskapet, bare knot og tull hver eneste gang du har vært uheldig. Lang tid bruker de også, tar en uke mellom hvert svar du får fra kundebehandler selv om du svarer på mailen 5 minutter etter de sender deg den.
For lang behandlingstid og at en ikke har en person og forholde seg til
Fornøyd med rask tilbakemelding, hyggelig betjening
Kjapp behandlingstid, enkel og grei måte å melde inn skade på
Elendig kundebehandling med flere sakbehandlere og flere forskjellige tilbakemeldinger. Takstmann påstår at han har sett på skaden. Det faktiske forholdet at han ikke så på skaden, bortsett fra noen tilsendte bilder. Som var sendt til verkstedet!!! Det dannet utgangspunkt for at den tredje og siste saksbehandleren aviste kaskoskade. Utrolig!!. Aldri mer Fremtind.