Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt forferdelig kundeservice, gjør absolutt ALT de kan for å vri seg unna å betale ut hver eneste skadesak. Ender med avslag hver gang. Styr langt unna dette selskapet, bare knot og tull hver eneste gang du har vært uheldig. Lang tid bruker de også, tar en uke mellom hvert svar du får fra kundebehandler selv om du svarer på mailen 5 minutter etter de sender deg den.
For lang behandlingstid og at en ikke har en person og forholde seg til
Fornøyd med rask tilbakemelding, hyggelig betjening
Kjapp behandlingstid, enkel og grei måte å melde inn skade på
Elendig kundebehandling med flere sakbehandlere og flere forskjellige tilbakemeldinger. Takstmann påstår at han har sett på skaden. Det faktiske forholdet at han ikke så på skaden, bortsett fra noen tilsendte bilder. Som var sendt til verkstedet!!! Det dannet utgangspunkt for at den tredje og siste saksbehandleren aviste kaskoskade. Utrolig!!. Aldri mer Fremtind.
Rask behandling, god forståelse av saken. Hyggelig ,høflig og vennlig.
Lett å få kontakt med, ringer tilbake, hyggelige og hjelpsomme medarbeidere, rask saksbehandling, svarer raskt på e-post. Har siste året hatt behov for forsikringene to ganger relatert til bil og to ganger i forbindelse med reise.