Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice. Dårlig oppfølging. Dårlig saksbehandling. De leter etter argumenter for IKKE å gi erstatning.
har fått den hjelp jeg trenger på en rask og effektiv behandling.
Veldig bra service . God forståelse for problemet vi hadde med vaskemaskin som hadde gått i stykker . Raskt oppgjør
Syns det er rart å måtte velge Nelson et ubrukelig gavekort i mitt tilfelle og en lavere sum i kontanter..
Noen ganger når jeg spør om hjelp til noe er egenandelen større enn den tingen jeg vil ha erstatning for. Den personen de setter meg over til er meget tålmodig og snill når han forklarer meg hvorfor ting er som de er. Setter stor pris på det.
Rask behandling ved skade og enkel saksbehandling.
Vanskelig å få kontakt med medarbeidere, lang ventetid. Opplevde feil begrunnet avslag, og måtte bruke mye tid for å få rettet det opp. Anbefaler Fremtind å sørge for bedre kvalitetssikring. Det positive er at medarbeidere er hyggelige og hjelpsomme.