Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Noen ganger når jeg spør om hjelp til noe er egenandelen større enn den tingen jeg vil ha erstatning for. Den personen de setter meg over til er meget tålmodig og snill når han forklarer meg hvorfor ting er som de er. Setter stor pris på det.
Rask behandling ved skade og enkel saksbehandling.
Vanskelig å få kontakt med medarbeidere, lang ventetid. Opplevde feil begrunnet avslag, og måtte bruke mye tid for å få rettet det opp. Anbefaler Fremtind å sørge for bedre kvalitetssikring. Det positive er at medarbeidere er hyggelige og hjelpsomme.
Jeg er veldig fornøyde med alt jeg opplevende . Problemfritt .
Lokal representant ,. Ligger sentralt der jeg bor. Rask saksbehandling både hos representant fot forsikringen og hos bilforhandler. Måtte bare bestille dele og det gikk superraskt .
Kolliderte bilen, og Fremtind gjorde en veldig god jobb og gjorde det enkelt for oss. Fikk leiebil og bilen ble reparert på ett flott verksted.
Opplevde de som superrask og ubyråkratisk. 2 eposter fra utlandet førte til en rask utbetaling, som selskapet, etter sigende, ikke var forpliktet til.