Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Imponerende hvor greit det var å fylle ut skjema og meget rask behandlingstid. Bare skryt å gi herfra. 34 timer fra skade meldt til jeg hentet ut ny vare. Tommel opp
Som trofast kunde gjennom mange år trodde jeg at dersom uhellet først er ute ville jeg være i trygge hender. Så feil kan man ta. Jeg er mildt sagt sjokkert over måten Fremtind behandler sine kunder på. De evner ikke å følge opp, selv etter gjentatte purringer- og de evner ikke å svare på det som faktisk skrives av kunden. Har flyttet alle mine forsikringer til et annet selskap, og kommer aldri til å ha noe kundeforhold hos Fremtind igjen.
Ingen oppfølging. Ikke fått oppgjør. Mange mnd siden saken ble meldt inn. Når jeg ringer til Fremtind blir jeg satt over fra den ene til den andre. Ingen vet noe. Må vente sier de. Den siste jeg snakket med forrige uke sa en kollega måtte se på saken. Gir opp. Finner nok ett nytt forsikringsselskap etter hvert.
Alltid ryddig og grei saksbehandling enten det gjelder løpende poliser eller skadesaker. Spesielt god erfaring ved dødsfall i nær familie under ferieopphold i utlandet, og ordning av hjemreise og oppgjør.
Servicen var utmerket. Fra jeg tok kontakt til alt var fikset så gikk det veldig fort. Har bare positiv tilbakemelding.
Meget god hjelp og velvillighet på tlf og mail i forb. med evakuering av egen bolig. Super dekning på innboforsikring.
Jeg er veldig fornøyd med hele prosessen hos Fremtind Forsikring !