Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
To dekningssaker en reiseforsikringssak og nå en sak i forbindelse er firkantet behandlet. Vilkår i liten skrift som også avviker fra hva andre selskaper har får til ingen dekning eller avkorting.
Jeg har hatt reiseforsikring i diverse selskaper i det siste 36 år. Måtte bruke forsikring 3 ganger i løpet av den tiden. Fikk utrolig effektiv og rask behandling fra Fremtind forsikring. Meget imponert
Hadde en sak om vannskade på min gamle bolig. Fremtid sin kundebehandler, hadde allerede ved første kontakt en formening om at saken ikke ble dekket, basert på en helt annen konklusjon enn det endelige avslaget. Hele veien har selskapet hatt som innstilling av at skaden ikke ble dekket. Har brukt Gjensidige i 24 år før jeg skiftet over til Fremtind pga. pris. Opplevelsen i saken er at Fremtind ikke er til å stole på i forsikringstaker. Jeg kommer til å bytte tilbake, eller til ett annen selskap. Dette var en veldig dårlig opplevelse på kundebehandling.
Fikk ikke svar på skriftlig henvendelser. Unngikk kommunikasjon. Måtte snakke med verksted som «frivillig» orienterte meg.
Telefon ble levert Elkjøp i Bodø den 9 sept og var ferdig reparert den 24 sept. Di brukte dobbelt så lang tid som di skryter av på sine nettsider, og når du ringer dem får du en arrogant saksbehandler på tråden.
God erfaring, og hyggelige konsulenter. Bra informasjon til mine spørsmål.
Bodde i annekset som er uten trapper og terskler. Pga.utett rør i badegulvet ble vannet stengt. Ingen erstatning Behandlingstid 4.1/2 mnd. Jeg må hjelpe den gamle hunden min opp trapper og over terskler der jeg bor nå. Ble lovet kort behandlingstid Jeg er 75 år.