Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind brukte 36 timer på å besvare en henvendelse på reiseforsikring utland vedrørende helse....
Har hatt noen forsikringssaker som er blitt løst på en svært god måte. Raskt og effektivt. Fått god informasjon.
Veldig bra. Behagelig opptreden av vedkommende som kom på inspeksjon. Ingen krav om erstatning.
Behandlet skaden svært uprofesjonelt. Gir meg skylden for byggverk som er ulovlig bygget ut i offentlig vei.
Behandler saker på ekspresstid og du får aldri noen penger igjen. Bytt til noen andre!
Super forsikring, gode opplevelser, god hjelp og gode vilkår!
Samboeren min var veldig lei av at mobilen hennes spontant gikk i svart skjerm uprovosert. Mobilen var under 2 år gammel, og hadde en liten ripe på toppen av skjermen, som var 1 år gammel. Etter at vi prøvde å sende den som en garanti og reklamasjonssak, fikk vi den rett tilbake med at den hadde fått fysiske skader fra brukeren, og skulle repareres på samboerens regning. Fremtind kom og hjalp her, og sa at forsikringen dekker her, siden reklamasjonen ikke gjorde det. Fremtind dekket 60% av regningen, og det ble en fin opplevelse for oss. Tusen takk for hjelpen Fremtind, angre ikke på kjøpet av forsikring hos dere.