Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prøver seg på Utmattelsesgreia...ikke svare,eller få snakket med saksbehandler = kunden gir seg nok snart... tror de
Har sendt inn klage. Fått nytt/brukt produkt i retur. Må ladde oftere,og tlf var ikke sletta fra forrige bruker/eier. Utrolig dårlig å ikke få tilbake like godt produkt som man har forsikra
Bruker 3mnd å behandle en sak. Uheldig å ødelegge den. Vanskelig å få hjelp. Og saksbehandlere er helst ikke tilgjengelig.
Enkel måte å legge saken inn i portalen. Fikk raskt svar og saken ble avklart like raskt
Ble påkjørt av bobil på Fjord Line til Stavanger. Etter å ha kontaktet Fremtind tok de kontakt med Viking redningstjeneste og ordnet med leiebil fra AVIS. Takstmann konstaterte at bilen var totalskadet. Siden vår bil var under 3 år og at vi hadde Toppforsikring kunne vi bestille tilsvarende ny bil.
Jeg har brukt første gang deres tjeneste og ble veldig positivt overrasket over at dere har vært sååå raske og effektive, selv om det er juli måned og mange er på ferie. Saken min ble ferdig behandlet under 48 timer. Helt suverent 👍👍 Anbefales 👌👌👌
Har hatt en sak pågående siden april. Har opplevd kundebehandlere som lite hjelpsomme og lite opplyst i saken. Saksbehandler har ikke oppdatert oss og vært nærmest utilgjengelig. Vi sto uten vann og varmeløsning fra starten av april til starten av juli uten hjelp i dette tidsrommet. Når vi endelig fikk oppgjøret var det greit nok. Men kompenserte ikke for 3 måneder med håpløs kontakt.