Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever gjensidig tillit blir godt ivaretatt. Godt kundeforhold, og har representant like i nærheten og rådføre meg med.
Har hatt to vannskader. I begge tilfellene fikk jeg, fra første stund, en utrolig god hjelp og veiledning om det som skulle skje videre De sendte, begge gangene, en takstmann som var rask, flink og god til å gi råd og informasjon og som skaffet håndverkere som raskt satte i gang med rehabiliteringa Gode håndverkere var det også, og resultatet var begge gangene meget tilfredsstillende Har ikke mye erfaring med andre forsikringsselskaper Men å bytte fra Fremtind har jeg ikke engang hatt i tankene Du bytter jo ikke bort noe som er bra
23.12.2020 altså lillejulaften. Flott å kunne registrere skaden selv. Fikk tilbakemelding om lengere behandlingstid pga av dagen pandemisituasjon. Merket ikke noe til lang behandlingstid, kjapt og ryddig oppgjør og ingenting å klage på.😁
Jeg fikk kjapp avklaring og god oppfølging, meget fornøyd :-)
Dekket ikke skader på bad, selv om badet ikke var årsaken til skade. (Badet fikk følgeskader
Jeg har i mine tre forsikringssaker vært superfornøyd med informasjon, behandling, bruk av tid og oppgjør. Holder det dere lover!
God samtale med kundebehandler,kunne godt vært samme skadenummer når det er samme sak, på grunn av egenandel.