Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt for dårlig saksbehandling, måtte ta kontakt pr telefon for å få gang på saken
Effektiv service når skaden oppstår og bistår hele tiden
Rask og god behandling Litt tungvint at eier og forsikringer ulikt. U.t er registrert som eier ab kjøretøy, men min kone er registrert i forsikringen.
Svært misfornøyd. Har også hatt en sak på husforsikringen der jeg også er misfornøyd med dere,blir å bytte selskap
Grei saksbehandling! Dette er første gang jeg trenger hjelp fra Fremtind - ingen erfaring utover dette!
Lang responstid Slurv, ved at de sendte sms beskjed til feil tele nr!
Vi har ventet i over to og en halv måned for å få avklart en sak som egentlig er grei. Vanskelig og komme igjennom på telefon og lang behandlingstid. Vi har vært kunde i 30 år og betalt toppforsikring i alle år. Etter at Fremtid tok over har det blitt mye dårligere service . Vurderer å bytte selskap.