Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandlingstid er veldig viktig. Dessuten var det enkelt å fylle ut skjemaet jeg sendte inn
Når en koffert går i stykker på reise og ikke flyreise burde jeg fått noe igjen men blir behandlet som om jeg bløffer
Unngå for alt dere eier saksbehandleren (Anonym)!! En veldig uhyggelig kvinnfolk som ikke bryr seg i det hele tatt❗️❗️ Ungå denne dama, KREV noen andre som saksbehandler!
Dessverre har ingen fra forsikringen kontaktet meg i det hele tatt.
Dårlig forklart tilbakemelding på fors.sak. Det virker som de har all makt i slike saker og utnytter dette. Prøvde å ringe de, la igjen nr. for å bli oppringt men de ringte aldri. Virker litt useriøst dessverre. Vil nok aldri bruke disse igjen. Dette er for dårlig når det kommer tidspunktet en har behov for hjelp i skadeoppgjør.
Flere saksbehandlere, avslag uten å fullføre min henvendelse ifb. Opplysninger og dokumenter.mailer. Dårlig og usaklig saksbehandling.
Ta telefonen. Mange gir opp fordi det er vanskelig å få kontakt.