Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det har aldri vært noe tull med Fremtind, har brukt dem i mange år og har hatt flere hendelser hvor jeg har måttet søke bistand og få hjelp. Har aldri blitt verken mistenkeliggjort eller blitt kverulert med og bare blitt møtt av hyggelige og hjelpsomme folk i telefonen - og takstmenn som har kommet. Jeg har aldri vært på tanken om å bytte selskap.
Sakene ble avvist pga saksbehandler benyttet google som informasjon. Dette er ikke grunnlag for å avvises én forsikring sak
Dere tar ikke hensyn om tilstanden til kundens tilstand. Når det gjeller å å gå de rette veiene.
Når eg fekk skade på bilen så fikset de ganske så fort med at eg kunne få bilen på verksted å de begynne å fikse! Å veldig hyggelige kundebehandlere som faktisk tar vare på deg! Og ikke mener du er kriminel siden du har skadet bilen din, eneste er leiebil på 15 fager som kunne vert lengre
Til tross for at jeg har vært kunde i mange år uten å melde inn saker ble jeg møtt med useriøs saksbehandling der saksbehandlerne ikke etterspurte mer informasjon, men heller antok og spekulerte i hendelsesforløpet. Fikk avslag med null kompensert da verdisaker ble stjålet. Anbefaler å bruke et annet forsikringsselskap som tar kunden seriøst.
God forklaring på telefonkontakt og meget rask saksgang. Strålende fornøyd. Anbefaler absolutt Fremtind forsikring.
Svært misfornøyd med kundebehandlingen fra Fremtind. Ble dessverre møtt av en lite hyggelig saksbehandler som gjennom prosessen var lite løsningsorientert og utrolig vanskelig. Min verste opplevelse som kunde