Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt gikk veldig bra. Fra skademelding til utførelse av reparasjon og betaling. Takk :)
Ble ranet i utlandet, å saksbehandler hos Fremtind fikk det til å virke som om dette var min feil. Saken ble avvist. Ikke nok med det, ble jeg syk som følger av dette å de mente jeg måtte dra til lege for å ta tester osv. Ble sendt feil plass hele 3 ganger av saksbehandler, disse taxiutgiftene måtte jeg betale selv, har heller ikke hørt et pip fra fremtind ang dette. Kom fram til sykehus og ble fortalt at de ikke kunne ta disse testene. Alt i alt en forferdelig opplevelse med Fremtind. Blir å bytte fra dette useriøse selskapet.
Som mangeårig kunde i Fremtind forsikring er jeg meget god fornøyd med den service jeg har mottatt både når det gjelder faglig og administrativ saksbehandling.
Veldig misfornøyd med Fremtind. Får ikke samme kundebehandler . Får heller ikke den hjelpen jeg forventer.
Hyggelig og lett forståelig .har hvert heldig , ikke mye skader.
Aldri opplevd slikt et selskap som skylder på kunden når innbrudd oppstår, - sitter i tlf i Oslo og skal avgjøre skader, advarer dere alle til å unngå dette useriøse selskapet med deres korrupte lederstil. De sprer dritt i systemet og ødelegger for deg på alle plan, - Stakkar dere som blir lurt av disse useriøse folkene, ikke si at dere ikke er advart !! Svindel selskap, og det skal bevises lett, sender useriøse folk flere mnd etterpå skadene, mistet bedrift og hard rammet privat! kunnskapsløse saksbehandlere.....gleder meg til rettsmøte!
Dårlig dekning ved skader Treg behandling Masse plunder når noe skjer Ikke noe billigere