Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Han gjorde sitt beste, var høflig og grei og forklarte hva han gjorde. Jeg kjenner ikke til dette forsikringsselskapet. Har ingen erfaring med tilstandsrapport.
Jeg syns jeg fikk rask kundebehandling og god service. Det eneste negative er at det kunne vært flere verksteder å velge mellom.
Skjema var greit nok. Men dataen ville ikke samarbeide. Vi måtte ta det manuelt med megler. Det var intet telefon nummer å ringe for å få hjelp.
det har ikke vært noe problem med oppgjør eller dialog når vi var uheldige
Dyktig saksbehandler som gjorde prosessen meget enkel!
Fremtind Forsikring behandlet min reiseskade/uhell med respekt og medfølelse. Når saken ble litt komplisert utfra regler som tilsa at det falt utenfor regelverket til forsikringen, så valgte de likevel å gi noe erstatning for økonomiske utfordringer til meg som skadelidende.
Dyrt, flyttet til Storebrand. Betaler nå 20 tusen mindre i året for tilnærmet samme forsikringer.