Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask respons. Kort behandlingstid. Enkle og forståelige kontrollspørsmål. Klare avgjørelser.
God og hyggelig hjelp å få om man trenger det for å fylle it skademeldingsskjema! Rask behandling !
Da jeg skulle melde skade så ringte jeg kundesenteret og fikk veiledning hvor skadeskjemaet lå. Skjemaet var veldig greit å fylle ut. Rask tilbakemelding av henvendelsen.
Det var veldig lett å få det til på nett. Fikk melding veldig fort om att å få takst og få levert bilen. Leiebil sto klar da je kom .
Det er helt ok å finne ut at vilkårene ikke dekker uhellet, men tilbakemeldingen fra saksbehandler var unødvendig streng. Slikt hadde passet på rekruttskolen, ikke i et kundeforhold. Har vært kunde i over 15 år, og benyttet forsikringen 1 gang tidligere. Etter denne kontakten følte jeg meg rett og slett uønsket. Første tanken etterpå er at her er det bare å bytte. Eneste jeg ber om er høflighet.
Hjelpsom og rask. Ble ordnet neste dag. Hjelp og veiledning ved forespørsel
Kjapt og korrekt, og ikke minst enkelt! Anbefales på det sterkeste