Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt så mange forsikringssaker, men den opplevelsen som jeg har etter å snakke med en agent som vet hva det dreier seg om, og gir så god service, og i tillegg har rask løsning og responstid. Ja,det overrasket meg. Meget bra!
Saksbehandling gikk raskt, minus for ikke full dekning av kravet
Jeg har nå hatt Fremtind Forsikring gjennom DNB på min bil en god stund. Betaler for Topp Dekning med leiebil. Nå har jeg vært uheldig å hatt to ting som har hendt med min bil på kort tid. I og med at jeg har en pendlerjobb er jeg avhengig av leiebil dersom noe skjer. Begge gangene har jeg fått avslag og ingen hjelp. Den ene gangen var bilen min på verksted i over en uke. Første sak var en dynamoreim som røk som gjorde at jeg måtte taues en fredagskveld og bilen ikke ble tatt før tirsdagen uka etter. Nå har jeg en vannlekkasje på innsiden i taket på baksiden som mest sannsynlig krever lang reparasjonstid. Også her har jeg fått avslag. Så da står jeg der og må låne biler av bekjente eller leie bil for egen regning, og det er heller ikke bare enkelt! Så jeg er oppriktig skuffet over 'grådigheten' og småligheten til dette selskapet!
Fikk kjapp tilbakemelding og enkelt oppgjør med gavekort på Elkjøp.
Jeg tror jeg kan si at jeg hadde en veldig positiv opplevelse og at personalet alltid har vært snille og profesjonelle. Alle gangene vi kommuniserte
Behandlet sak med stor forståelse og på individuelt grunnlag. Smidighet og hjertevarme ble vist i min sak
De har rask saksbehandling👍De har dyktige saksbehandlere og du får god hjelp til å vite hva de trenger for å løse saken.