Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig behandling. Gjør alt for å ikke utbetale erstatning ved skade. Dette uansett størrelse og omfang.
Saken ble registrert torsdag ettermiddag og var ferdig behandlet fredag ettermiddag og pengene var på konto
Kort og konsist dialog med både de som reparerte skaden og forsikringsselskapet
Enkelt å melde og meget rask saksbehandling/utbetaling.
Har ikke hatt så mange forsikringssaker, men den opplevelsen som jeg har etter å snakke med en agent som vet hva det dreier seg om, og gir så god service, og i tillegg har rask løsning og responstid. Ja,det overrasket meg. Meget bra!
Saksbehandling gikk raskt, minus for ikke full dekning av kravet
Jeg har nå hatt Fremtind Forsikring gjennom DNB på min bil en god stund. Betaler for Topp Dekning med leiebil. Nå har jeg vært uheldig å hatt to ting som har hendt med min bil på kort tid. I og med at jeg har en pendlerjobb er jeg avhengig av leiebil dersom noe skjer. Begge gangene har jeg fått avslag og ingen hjelp. Den ene gangen var bilen min på verksted i over en uke. Første sak var en dynamoreim som røk som gjorde at jeg måtte taues en fredagskveld og bilen ikke ble tatt før tirsdagen uka etter. Nå har jeg en vannlekkasje på innsiden i taket på baksiden som mest sannsynlig krever lang reparasjonstid. Også her har jeg fått avslag. Så da står jeg der og må låne biler av bekjente eller leie bil for egen regning, og det er heller ikke bare enkelt! Så jeg er oppriktig skuffet over 'grådigheten' og småligheten til dette selskapet!