Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og effektivt oppgjøret på automatiske løsninger
Fryseboks sluttet å virke. Full boks - hvor alt innhold med kjøtt-, fisk, brødmat mm. måtte kastes. Fryseboks ny for ca 8-9 år siden. Oppgjør - 400, kr. Fikk ingen dekning da vi ikke oppga årsak til at fryseboks gikk i stykker. Kun for innhold - 400.- kr! Usikker på hva Framtind forventer her hva vi skal gjøre for å avdekke at et elektrisk apparat slutter å virke. Fryseboksen kjøler ikke. Tømt og rengjort og har forsøkt å sette igang på ny uten hell. Ingen god nok årsak for Framtind og resultat 0 oppgjør for fryseboks😟
Sendte inn skademelding på guttungen sin ipad, 2 dager senere melding om å levere på eplehuset.
Fremtid krever dokumentasjon som er umulig å få framlagt De krever at årsaken til en forsinkelsen skal dokumenteres fra det flyselskapet som du har fløyet med. Har fått bekreftet at det er forsinkelse fra flyselskapet, men ikke årsaken ( har prøvd å få dette skriftlig siden 01.06.229 Fremtind nekter å behandle saken uten denne dokumentasjon Jeg som forsikringstaker står da sjakk matt og får ingen erstatningen på dokumenterte mer kostander for overnatting og nye flybilletter Både flyselskapet og Fremtind har da trenert saken så lange at forsikringstaker gir opp eller saken blir foreldet
Rask behandlingstid. MYE fratrekk på oppgjøret. Produktet blir ikke erstattet og det koster mye å skaffe nytt, selv om ulykken skylles tyveri.
Elendig oppfølging av selskapet virker som om saksbehandler gir blaffen i kundene
Hyggelig forståelsesfull saksbehandler som veiledet meg gjennom hendelsesforløpet og raskt ordnet et problemfritt oppgjør.