Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Anbefales på det sterkeste å være kunde i fremtid forsikring .har bare gode opplevelser når vi først trang å bruke dem🤩
Rask repons og dekning av ulempe ved sykdom og karantene på reise
Fint om Fremtind utvikler en språkbruk som får kunden til å føle seg pålitelig og verdsatt fra første stund.Kunden bør være i fokus og Fremtind bør være løsningsorientert og behjelpelig fra første stund.
Ble påkjørt i en hastighet på 10-20 kilometer, stod selv stille når det smalt, skade på bilen for 103.000, så hastigheten som han som kjørte på meg var betydelig høyere enn det han sa!! Men ingen vitner, og at han kom i fra høyre som jeg hadde stopp for, hjelper meg da lite, men siden veien har 30 km og at det bare er ett kjørefelt så var jeg sikker på at jeg rakk over før bilen kom, men med den hastigheten han holdt som helt sikker var mellom 50-70 km som mange kjører der, dette er også grunnen for mange innsnevringer i denne gata! Men at vi får 24.000 i ett ekstra lån ved totalskade, gjør at jeg nå bytter forsikringsselskap! Men siden jeg selv har jobbet i forsikringsselskap skal de også få ros: Utrolig flinke folk som gir god informasjon om sakens framgang, kjapp utbetaling når du godtar oppgjøret, noe jeg ikke gjorde, men siden avhengig av bil i jobb måtte jeg bare godta summen jeg fikk for min totalvraket bil! Ingen problem med leiebil og god opplysning om hvordan den avtalen fungerer! Men ett ekstra lån for å få bil ganske lik min egen, velger jeg å bytte forsikringsselskap!!!
Behandlingstiden er kjapp og får hjelp til det jeg ikke skjønner. Nettsiden er oversiktlig.
Rask avklaring i skadesaken min, både med reparasjon og motpart
Meldt skade i nettbank, bekreftet på sms/epost, egenandel på verksted og avslutning og oppgjør meld på SMS neste dag. 100% fornøyd uten å ha snakket med noen saksbehandler. Slik skal det være.