Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når de anslåtte 60 dagers behandlingstid var gått, fikk jeg melding om at to bilag manglet. Disse skannet jeg og sendte elektronisk i løpet av et par dager og fikk umiddelbart tilbakemelding om at de var mottatt, og at jeg rykket tilbake til start i den 60 dagers behandlingskøen. Dette er etter mitt syn for lang saksbehandlingstid, til tross for coronapandemien. Når dette er sagt skal det også sies at da jeg purret etter ca 17 uker, traff jeg en usedvanlig hyggelig og hjelpsom saksbehandler.
Har hatt to saker der og jeg er veldig fornøyd 😀😀
De ordner opp fort. Og supert at man kunne gjøre alt på nett.
Aldri vært no tull med de skadesaker jeg har hatt. Rask og profesjonell skadebehandling.
Har innboforsikring via LO Favør. De har nå skiftet til Fremtind Forsikring. Har aldri opplevd maken til kundebehandling. Utallige telefoner uten å bli satt over til riktig person. Ringer ikke tilbake etter at det er lagt igjen beskjed. Ei heller om man ønsker å bli oppringt og er nr 1 eller 2 i køen. Lite høflig (vil si uforskammede) og vrangvillige. Utrolig trist erfaring. Ble alltid møtt med vennlighet og rask behandling i Sparebank 1 Forsikring. Har ellers alle mine forsikringer i Gjensidige. De er også alltid hyggelige, imøtekommende og effektive. Dette var skuffende og triste greier.
Sentralbordet: Veldig lite vennlig mottagelse Kundebehandler: Løy om dekningen i forsikringen. Insinuerte sterkt at jeg forsøkte å svindle. Saksbehandling: Ingen tilbakemelding på saken
Var ok! Det tok litt lengre tid, men tilslutt var ok.