Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling av skadesaken og god veiledning av saksbehandler
Useriøs behandler i skadesak angående soppskader på undertak. Sak ble avvist av behandler uten kompetanse uten så mye som en befaring og med bare et bastant svar på at dette var ikke noe de dekte. Dette på et undertak som var dekt med hvit og svart sopp av ukjent type, behandler av saken mente dette ikke var sopp som forårsaker skader på treverket når det mest sannsynligvis er sopp som ikke bare skader treverket men også svekker bæreevne på taket. Ren gambling på min bekostning fra Fremtind sin side. Neste steg blir å flytte alle forsikringer til et selskap som gir det man betaler for.
Veldig god service. Veldig rask saksbehandling og vi fikk erstattet produktet vårt :-)
Enkel kommunikasjon/ skjema. Utrolig kort respons og behandlingstid, mindre enn 12 timer i mitt tilfelle. Enkel sak, javel, men allikevel😊
Veldig lett å forholde seg til og bra kundeservice.
Fikk rask og effektiv behandling av saken. Ingen ting å bemerke på det motsatte.
Skuffet over Fremtid med dyre priser og dårlig kundebehandling i saker som ikke har med tyveri.