Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter å ha hatt et kundeforhold til ulike forsikringsselskap i ca 35 år er det trist å se at Fremtind har så til de grader elendig kundeservice og nærmest er fraværende i oppfølging når en skade skjer på hus og eiendom. Selskapet er dessuten, særdeles vanskelig å komme i kontakt med og deres samarbeidspartner i Tromsø, Reco Bygg og Skadeteknik må være noe av det mest useriøse selskapet i sin bransje. Det tok oss nærmest fem mnd for å få et kontantoppgjør som følge av deres elendige håndtering av vår brannskade.
Jeg er veldig fornøyd med forsikringene! Har alltid hatt forsikringene mine gjennom LO favør og sparebank 1! Alltid hyggelige kundebehandlere. Kunne ikke tenke meg å bytte forsikringsselskap! God dekning på barneforsikring samt innbo!
Jeg syns de trekker for mye i brukstilstand. Fikk dessverre en 2 år «gammel» bunadsskjorte ødelagt på flytur. Fikk tilbake 40% av hva en opprinnelig skjorte koster. Og hvor mange ganger bruker man bunadsskjorte ila året.? Det er dårlig. Da må man betale for forsikring og spare penger til evt. ny fordi man ikke får igjen tilstrekkelig beløp.
De sender oss en dyktig fagmann fra et seriøs firma.
Forsikringssaken ble raskt behandlet og pengene kom etter et par dager. Meget bra!
Syns erstatning på 15% av totalverdi er for lavt når gjenstand var 2 mnd gammel når den gikk i stykker, skuffet over det. Men ellers rask og smidig behandling av sak.
Rask behandling av sak, trengte ikke noe veldig styr fra flere hold. Veldig fornøyd med service.