Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er slik kunden skal behandles. veldig godt fornøyd vh.
Når man må vente i mellom 40 - 60 minutter for å komme i kontakt med Fremtind så er det altfor dårlig! I tillegg er det en arroganse i selskapet som helt ufattelig, regner med det er nedarvet fra DnB.
Hyggelige kundebehandlere og rask behandling av saker😊
Vi sendte inn en skademelding for å få dekket kostnadene ved en skade på leiebil. La ved god dokumentasjon og fikk meget rask tilbakemelding og utbetaling. Anbefaler sterkt denne reiseforsikringen!
En telefon var nok, så var oppgjøret i boks og pengene på konto
Mistet mobilen på havet i forbindelse med å fortøye båten. Ingen dekning pga tapt av den. Mulig de ville man skulle dykke etter den. Vær ops på dette ikke blir dekket.
Jeg ble vist tillit, og opplevet svært kort behandlingstid. Tusen takk