Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mistet mobilen på havet i forbindelse med å fortøye båten. Ingen dekning pga tapt av den. Mulig de ville man skulle dykke etter den. Vær ops på dette ikke blir dekket.
Jeg ble vist tillit, og opplevet svært kort behandlingstid. Tusen takk
Min generelle erfaring med Fremtind er at de yter veldig god service. Videre så er de effektiv i behandling av evt skader og har greie priser som ingen andre har klart å matche. Dessuten viser selskapene sitt sanne jeg når en har en skade. Viktig å sjekke vilkår og dekning hos alle!
Som sakt: Ryddig og grei saksbehandling. Har ingen anbefaling enn: Fortsett som før.
Saken min ble raskt og effektivt behandlet, hadde oppgjør 3 dager etter behandling
Har meldt om vannlekkasje på bad for flere år siden - takstmann kom, og konkluderte med "vannet kom fra dusjen". Det gjorde det ikke, men han hadde siste ordet, saken ble lukket, så hva kunne jeg gjøre.... Lekkasjen fortsatte (selv om jeg ikke brukte dette badet) og gikk nå ned i taket under, og jeg ble bedt om å selv finne ut av hvor den kom fra. Har nå brukt over 20 000 på å finne årsaken. Det viser seg at det er en vannledning som er i stykker, og lekkasjen er i alle fall stanset. Store skadet på huset og mye stress og ubehageligheter for meg! Dette kunne vært unngått om forsikringsselskapet hadde brukt en seriøs og kompetent takstmann i starten. Kommunikasjon med forsikringsselskapet har hele tiden gått utrolig tregt! Det tar uker og måneder å få svar på mail. Min opplevelse er bare frustrerende, vanskelig å fatte hvor lite seriøst en blir tatt som kunde.
Saksbehandler var ikke interessert i å snakke med kunde.