Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett og varsle skade og kort behandlingstid. Varsler skade fra mobiltelefon og får skadenummer med en gang. Liker veldig godt at det er direkteoppgjør.
Uproblematisk skadeoppgjør, god service, grei pris, og alltid tilgjengelig.
Har brukt forsikringen 2 ganger og er meget godt fornøyd med Fremtind Forsikring.
Heilt latterlig å betale for reiseforsikring og når du trenger den på en sak som virker veldig enkel. Får du ingenting igjen og de hiver ansvaret over på meg. Melder meg ut med en gang.
Raskt og effektivt. Saken ble raskt effektuert med besøk, samt gjennomgang samme dag. Erstatningssummen ble levert på 3 dager.
Jeg føler meg mistrodd i forbindelse med beskrivelse av hendelse forløpet og kontakten med saksbehandler.
Jeg har barneforsikring i Fremtind. Min sønn ble påkjørt av en bil og hardt skadet i september 2015. De to andre forsikringsselskapen som er involvert i saken har tatt personlig kontakt flere ganger, de har forholdt seg til sakkyndiges uttaler og betalt ut forsikringssummen for 6 mnd siden. Fremtind, som er vårt eget selskap, har vi ikke hørt noe i fra siden ulykken. Ingen utbetaling, ingen hjelp og nå skal de krangle på sakkyndig utredning. Om man kan unngå å tegne forsikring hos dette selskapet, bør man det! Ikke kan de nås på telefon eller Mail heller. Brukte forøvrig tre uker bare på å melde skaden, da dette var så komplisert å gjøre elektronisk. Man kan fremdeles ikke kommunisere med Fremtind elektronisk i forhold til barn feks. Problemer man ikke opplever hos andre selskap.