Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter kjøp av bolig ble det avdekket vesentlig mangel iht prospekt. Saksbehandler fikk tilsendt nødvendig dokumentasjon og førte saken på en ryddig måte samtidig som hun også fungerte som vår rådgiver om hvordan vi burde forholde oss i prosessen. Samtidig redegjorde hun også for at en slik sak kunne gå begge veier. Vi vant fram. Fantastisk informativ underveis i saken 😊 Den andre saken gjelder en fallulykke som forårsaket tannskade. Rask saksbehandling, informativ også her om bla dekning og hva som måtte dokumenteres underveis.😊
Fikk raskt kontakt og sak ble opprettet. Godt samarbeid med saksbehandler.
Min mann og jeg har brukt forsikringen to ganger ved uhell på briller, og vi er meget fornøyd, lett og melde og raskt svar.
Fikk svar noen timer etter innmelding av skade og utbetaling dagen etter, så jeg er veldig fornøyd med saksbehandlingen.
Utrolig rask behandlingstid og umiddelbar oppgjør.
Veldig fornøyd med systemet, brukervennlig og veldig rask tilbakemelding.
Saksbehandler var avvisende og uvennlig. Takstmann var på befaring men ville ikke kartlegge skadeomfanget på anviste skadesteder. Jeg klagde på takstmannen den 26. april, fikk avslag på klagen og skaden samtidig (den 27. via epost!). Dette uten at en eneste av mine tre klagepunkter ble besvart. Virker ikke som at saksbehandler har lest klagen min engang ... Det at selskapet spør om min mening tyder på at de ønsker å forbedre seg. Derfor skal de få ny sjanse å besvare en ny klage fra meg. Jeg håper at mine klagepunkter blir lest og besvart denne gangen.