Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og effektiv saksbehandling. Lite byrokrati og rask utbetaling.
Med pc/mobil lett å rapportere skaden . Rask meddelelse sv skadenummer (som verkstedet må ha for starte) og time i løpet av 4 dager på verkstedet. Bra info der og de bestilte leiebil hos Hertz , som sto klar på verkstedet da jeg leverte bile. rask og effektiv kundebehandling ! SÅ fornøyd 😊👍
Jeg har meldt skade til Fremtind to ganger, og begge gangene opplevd at saksbehandler ikke ønsker å hjelpe, men gjør sitt beste for å slippe. Uviljen er der med en gang.
Sendte alt inn via nett og fikk svar første virkedag etter at saken var ferdig behandlet.
Veldig fornøyd med rask behandling av den hyggelige personen som kontaktet meg etterpå.
Ble møtt av en totalt uinteressert kundemedarbeider. Ikke hjelpsom og sumlet med både klokkeslett og detaljer. Avbrøt med stadig midt i setninger da jeg snakket. Forventer at man skal bli møtt med vennlighet, service og hjelpsomhet når man ringer å skal ha hjelp. Man lærer seg hvordan man skal bemøte kunder på 1 året på videregående da dette er 1 års pensum. Men er visst noen som ikke har fått med seg dette. Anbefaler ikke noen til å velge de som selskap. Finnes så mye annet som er bedre, det man blir bemøtt slik man skal bli møtt av en kundemedarbeider.
Bare gode erfaringer med Fremtind forsikring. Rask respons på skademelding, tydelige tilbakemeldinger på hvilke opplysninger de trenger for å behandle saken. Noe lang saksbehandlingstid, men i vårt tilfelle var ikke det noe problem.