Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bruker veldig lang tid på å behandle saken, og vi må etterspørre om saken mange ganger. Vi måtte også etterspørre å få flyttet bil til der vi bor så vi fikk se den og dens tilstand. Hvis ikke hadde de kanskje fikset bilen der den var. Takstmann fra nærmiljø var svært hyggelig å behjelpelig. Forsikringssaken angående smykker, etc startet 4 desember, og den er enda ikke ferdig.
Registrerte skaden via mobil. Rask tilbakemelding fra selskapet og kjapp kontakt fra leiebil selskapet.
Har benyttet både reise og natur/ innbo. I begge tilfeller fikk jeg god bistand fra dere. Enkelt å få kontakt og greit oppgjør
Bare en telefon,og tok kontakt med BMV og alt ordna seg.
Jeg er en av de som hater å levere inn og etterspørre innmeldte saker, jeg venter gjerne flere uker eller månder før jeg kommer til saken. Dette er gjerne fordi jeg har en travel verdag og slike ting føles ringt å kjedeligt men det er en utrolig enkel sak, lett å føre inn og et selskap som er lett å melde inn til. Føler ikke noen spørr unødvendige spørsmål eller ikke tror på mine krav. Dette gjør det behagelig, og en enkel prosess når jeg tar meg tid til å føre sakene.
Veldig enkelt skjema å fylle ut og jeg fikk veldig raskt svar. Ble selv overrasket over hvor raskt og enkelt det var.
Kjempefornøyd med alt kjapt svar ryddig oppgjør forståelsefullsaksbehandler