Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke bra nok kommunikasjonen som skadelidende. Føler det var vi som som hadde gjort skaden! For mye spørsmål om hvor vi hadde forsikring!! Og hvem som skulle betale egenandelen!! Det er jo den som har forårsaket skaden som skal belastes, Og ikke vi som Skadelidende før fan!!! Skjerp dåkker da!!
Kjapt og effektivt skadeoppgjør på reiseforsikringen.
Min opplevelse var veldig positiv. Dette med bakgrunn i hvor enkelt det var å forstå språk og veiledning. Helt topp.
Selskapet mener det er ok å slipe ned en liten kvadratmeter av et gulv med skade på rundt 80kvm, for fargeforskjellene etter sliping er av estetisk art og dermed ikke betydelig. Så regner med saksbehandler har et lekkert gulv hjemme siden det er ok med en kvadratmeter her og der med «estetisk endring».
Alt går på «skinner» Strømlinjet organisasjon. 👍 Enkelt med månedlige trekk i banken
Framtind er som en av få selskap som ikke dekker skade på høyspentkabelen på elbilen under maskinskadeforsikringen. Kjipt å finne ut at andre selskaper hadde dekket dette. I tillegg har de lang saksbehandlingstid på enkelte saker
Rask saksbehandling, men saken kunne vært undersøkt noe bedre. I tillegg kunne enten takstmann eller saksbehandler tatt kontakt og gjennomgått sin vurdering før vedtak ble gjort.