Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandler hadde en aggressiv måte å snakke på og hadde bestemt utfall av saken på forhånd, så hun var egentlig ikke interessert i å høre på meg som kunde. Snakket i munnen på meg, så jeg måtte bare gi opp å prøve å komme til orde.
Lang behandlingstid, slitsomt å stå uten bad i fem uker før saken er behandlet.
Skuffende at de ikke dekker alt av innbo og løsøre i forsikringen.
Vi har aldri hatt behov for forsikringhjelp (heldigvis) , så derfor har vi ingen erfaring med Fremtind Forsikring.
Rask saksgang og oppgjør. Redusert verdi, fra 3000 til 2000 i egenandelen for oss som begge er i LO Favør. Kunne lagt verdien til i oppgjøret.
Rask og effektiv. Kan følge med på status i saken med ett par klikk. Ønsker selvsagt ubegrensa skader på skjerm/mob/pad da det er mange slike enheter i en familie og lett å få skade på.
Så enkelt å legge inn skademelding via web, fikk svar med engang på mail. Fremtind tok seg av alt, jeg trengte bare møte på verksted. Helt supert 😁