Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Så enkelt å legge inn skademelding via web, fikk svar med engang på mail. Fremtind tok seg av alt, jeg trengte bare møte på verksted. Helt supert 😁
Seriøst og løsningsorientert, raske avklaringer og god oppfølging. Virker som det er lite byråkrati, uten alt for mange omveier.
Rask og effektiv behandling. Har flere kollegaer som har samme forsikring og er veldig fornøyde.
Dere gjør en god jobb så lenge. Det handler ikke bare om å løyse saken i min favør, men det handler om ærligheten dere opptrer i forbindelse med kravene.
Fekk ein kundebehandler som brukte veldig lang tid og da eg endelig fekk svar på forsikringen så fekk eg ikkje dekket skadene på min tv da det bare var stygge hakk og striper, han meinte det måtte være hull for att den skulle bli dekket. Slett kunde behandling
bytt selskap, finnes billigere selskaper med mye bedre betingelser. Og priser
Siden DNB samlet med Sparebank1 har de blitt like svindel som Sparebank1. Unngå dette nye selskap, har ingen ting å si med DNB sine produkter eller forsikring fra noen år siden. Betaler mye på forsikring hver måned og ble god ivaretatt når det var kun DNB. Nå prøver de å ikke dekke ting de selv har i vilkårene. Rett og slett, ett nytt svindel selskap like som Sparebank1.