Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ansvarsfraskrivelse og lite forståelse for problemer relatert vannlekkasje. Skyver ansvar for å finne ut av årsak på meg. Konkluderer prematurt. Generelt veldig lite hyggelig kundeopplevelse.Angrer på at jeg byttet selskap!
Fikk kloakkvatn i boda. Kjempe fornøyd med Fremtind forsikring. Rask avgjørelse og oppgjør. Upåklagelig. Anbefales på det sterkeste
raskt, effektivt og hyggelig. Jeg rapporterte en ødelagt telefon. rask respons og utveksling. :)
Jeg anbefaler fremtid til andre. God kunde service.
Trodde man skulle gå igjen noen kroner når man blir frastjålet en moped. Men siden den kom til rette, da fullstendig vraket, så var det null dekning. Kundeservice=tragisk.
Meldte inn skade og det skadeskjemaet som stort sett inneholder standardspørsmål ga ikke den bakgrunn som trengs for å vurdere min skade.
Fikk utbetalt mindre enn hva vi faktisk måtte betale for ny PC fordi vi kunne ha fått den billigere i en annen butikk. I en stresset hverdag kan det ikke forventes at vi flyr fra butikk til butikk for å finne det billigste alternativet.