Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen problemer hos oss, men hver og en kunde får sin egen opplevelse/erfaring.
Fra jeg meldte inn skaden, så gikk det en dag til jeg hadde fått skadeoppgjør.
Rask å grei behandling av saken, ingenting å utsette. Syns verkstedet brukt litt lang tid på reparasjon.
Meldte skade på Caravan Mandag ettermiddag, lastet opp bilder av uhell direkte i skadesakskjema, la inn forklaring om hva som hadde skjedd direkte fra mobil. Svar 0815 dagen etter og oppgjør på konto allerede 2 dager etter. Veldig fornøyd 👍
Avslag ikke grunngitt. Umulig å vite selv om en har gitt alle opplysninger som det ble etterlyst.
Når de anslåtte 60 dagers behandlingstid var gått, fikk jeg melding om at to bilag manglet. Disse skannet jeg og sendte elektronisk i løpet av et par dager og fikk umiddelbart tilbakemelding om at de var mottatt, og at jeg rykket tilbake til start i den 60 dagers behandlingskøen. Dette er etter mitt syn for lang saksbehandlingstid, til tross for coronapandemien. Når dette er sagt skal det også sies at da jeg purret etter ca 17 uker, traff jeg en usedvanlig hyggelig og hjelpsom saksbehandler.
Har hatt to saker der og jeg er veldig fornøyd 😀😀