Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra, fra min erfaring. Det er noen enkle observasjoner på hvorfor det i Fredrikstad ikke er nødvendig å sjekke biler når de er skadet i stedet for å sende dem til et av verkstedene i Sarpsborg.
Hyggelig mottak med en gang jeg ringte inn . Oppgjør ok men ikke slutt samtalen . Lite forståelse på ting jeg vike vite noe om
Hyggelige mennesker på telefonen rask behandlingstid
Elendig kundeservice - leter i vilkårene i en hver skadesak for å unngå erstatning. Virker for meg vanskelige og lite kundevennlige. Anbefales ikke!
Mange små skrifter og mye egenandel for å være gjennom Fagforbundet , de har 2000 kr i egenandel for mobil og pc mens forrige selskap som hadde avtale med Fagforbundet hadde kr 500.
Oppgjøret er noe helt annet enn det man kan tolke i teksten for oppgjør i skadesaken.Men ellers trivelige å imøtekommende saksbehandlerne som gjør det de kan innenfor reglene som er satt👍
Mistet et par solbriller på sjøen… Tenkte at det var godt jeg har topp reiseforsikring og topp innbo hos Fremtind. Da jeg skrev inn mistet solbriller i sjøen hos chatroboten til Fremtind fikk jeg til svar; «Forsikringen dekker briller som blir borte i vannet. Gå til skjemaet og fortell hva som har skjedd.» Jeg sendte inn skjemaet, men fikk til svar at de ikke dekket dette. De beklaget at chatroboten ikke fungerer… Synes dette var dårlig av 3 grunner; 1.grunn er at dem sier at de har den beste reiseforsikringer, dette stemmer ikke når konkurrenten dekker mye mer enn dem selv 2. grunn chatroboten oppgir helt feil informasjon. 3. grunn de er dyre, jeg trodde imidlertid at jeg betalte for en god forsikring, men det stemmer ikke. Byttet over til et annet firma som hadde bedre betingelser og dem var faktisk rimeligere…