Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God servis og positiv forståelse av problemet,hurtig avgjørelse
Min datter fikk fuktskade på telefonen sin. Det gikk raskt å fylle inn skadeskjemaet. Planla først å sende telefonen inn til Care1, men da vi støtte på en Eplehuset-butikk på Norgesferien fikk vi ordnet det der. Dette gledet tenåringen stort. Butikkselger var på telefon med Fremtind som raskt ordnet formalitetene fra sin side. Opplevde Fremtind som effektive og tilgjengelige.
Kundebehandleren forklarte tydelig og klart, jeg var heller ikke klar over at jeg fikk dekket « tapte feriedager» som kundebehandleren gjorde meg kjent med. Forklarte fint også hva jeg må ta med HelseNorge.
Enkelt å administrere forsikring, gode priser og rabatter, samt god dekning. Ved bruk av forsikringen er det enkelt å komme i kontakt, enkelt å benytte seg av nettløsninger og de er kjappe med å løse skaden/uhellet. Veldig fornøyd
ferdigbehandling kommer som en selvfølgelig sluttspurt.
Eg har innbo forsikring gjennom LO medlemskapet, som skrytes over å være den beste innbo forsikringen i landet. Men den dekker ikke skader på inventar som flekker, rifter og lukt, som andre innbo forsikringer gjør. Med barn og omgangssyke og uhell i en sofa til en høg verdi som vi ikke får bort spylukt av er sofaen ødelagt. Og dette er ikke under innboforsikring. Så det blir å bytte selskap da denne forsikringen mest sannsynlig ikke dekker «normale skader» foruten at sofaen din tar fyr .. :)
Personene som jobber her er profesjonelle og hjelper til der de kan. Alt i alt har jeg hatt en fin opplevelse.