Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Føler meg godt ivaretatt gjennom Fremtind. Når jeg har hatt behov for hjelp har jeg alltid fått den. Det kan ta litt tid å komme gjennom til kundeservice, men opplever at jeg alltid blir ringt opp igjen.
Fikk full driftsstans på bilen, dro til verkstedet med bilen og ringte forsikringsselskapet for evt. skadeoppgjør og leiebil. De ordnet det på et blunk, jeg trengte bare å komme meg til riktig leiebilfirma for å ta ut leiebil, Veldig fornøyd med Fremtind!
Bagagje ble forsinket, ringte til fremtind forsikring.Jeg fikk rask svar og rask behandling av saken.
Har ikke hatt for vane å sjekke priser eller hyppig å bytte forsikringsselskap. Har alle våre forsikringer i Fremtind, og får rabatt som total kunde. Noe er kanskje litt dyrere og andre ting litt billigere. Har dessverre, et par ganger, nokså nylig, vært nødt til å melde skade, og det er da jeg opplever veldig ryddig, enkel saksbehandling og oppgjør fra Fremtind. Det gir en følelse av trygghet som kunde, og som gjør at jeg sover godt om natten..:-)
Meget hyggelig og god behandling.ingen forslag til forbedringer
Fikk ikke hjelp når jeg trengte det. Hva skal jeg med denne forsikringen da. Skal si den opp så snart så mulig. 😡
Henvisning til omstendige prosedyrer - og lite fokus på den faktiske situasjon. Jeg har hatt denne forsikringen i mange år - og når jeg endelig trenger den er den ingenting verdt .