Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved salg av forsikring dere bekrefte at forsikring dekke alt. Uansett sender dere 20 sider med små skrift, utryk og terminologi som vanlige folk kan ikke forstå og det er dekende for dere å avviser forsikring eller avviser at dere dekke skade.
God kundebehandling, enkelt og greit oppgjør ved skade.
Knust glass på mobilen. Fikk ny telefon etter 5 dager Ingen egenandel,da både samboer og jeg er LO medlemmer.
Har ikke brukt så mye forsikring opp gjennom åra,men denne er til å anbefale👍
Er der for deg når du trenger det🌞👍🏻 God håndtering når skaden din kom. Rask tilbakemelding.
Setter ikke kundens vurdering på dagsorden og kundens forventning av dekning av løsøre som normalt ikke er noe problem som i mitt tilfelle en gullklokke til verdi av ca mlm 12000-15000 kr, kan ikke selskapet finne grunnlag for å dekke en reparasjon til et småbeløp på 3500kr .
At styrtregn ikke er tilfeldig og plutselig gir meg ingen mening. Dette er svaret jeg fikk da jeg etter 6 år med forsikring spør om hjelp med min mobil.