Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Setter ikke kundens vurdering på dagsorden og kundens forventning av dekning av løsøre som normalt ikke er noe problem som i mitt tilfelle en gullklokke til verdi av ca mlm 12000-15000 kr, kan ikke selskapet finne grunnlag for å dekke en reparasjon til et småbeløp på 3500kr .
At styrtregn ikke er tilfeldig og plutselig gir meg ingen mening. Dette er svaret jeg fikk da jeg etter 6 år med forsikring spør om hjelp med min mobil.
Var dyktig kundebehandler og jeg kjente det i hele meg hvor viktigst det er å ha en god forsikring
Brukte LO Favør innbo, når sykkelen min ble stjålet. Hurtig og greit oppgjør etter at jeg la inn saksnr fra anmeldelsen.
Dårlig kundeservice- får ikke svar. Dobbelt trekt ihht egenandel for samme sak- får ikke svar når man sender Mail. Ufattelig lang behandlingstid og ved kontakt får man ikke svar, bare beklagelser.
Service og god kommunikasjon, rask hjelp til mitt behov.
Det er ikke mulig å få samlerabatt når man har 2 forsikringer opprinnelig i DNB og 1 i SB1. Nettsiden fungerer ikke for skademelding på forsikring i DNB. Dyreforsikring i Fremtind har dårligere dekning enn f.eks. IF.