Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er der for deg når du trenger det🌞👍🏻 God håndtering når skaden din kom. Rask tilbakemelding.
Setter ikke kundens vurdering på dagsorden og kundens forventning av dekning av løsøre som normalt ikke er noe problem som i mitt tilfelle en gullklokke til verdi av ca mlm 12000-15000 kr, kan ikke selskapet finne grunnlag for å dekke en reparasjon til et småbeløp på 3500kr .
At styrtregn ikke er tilfeldig og plutselig gir meg ingen mening. Dette er svaret jeg fikk da jeg etter 6 år med forsikring spør om hjelp med min mobil.
Var dyktig kundebehandler og jeg kjente det i hele meg hvor viktigst det er å ha en god forsikring
Brukte LO Favør innbo, når sykkelen min ble stjålet. Hurtig og greit oppgjør etter at jeg la inn saksnr fra anmeldelsen.
Dårlig kundeservice- får ikke svar. Dobbelt trekt ihht egenandel for samme sak- får ikke svar når man sender Mail. Ufattelig lang behandlingstid og ved kontakt får man ikke svar, bare beklagelser.
Service og god kommunikasjon, rask hjelp til mitt behov.