Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter en telefon samtale til kundeservice, der jeg ble møtt med stor forståelse, fikk jeg alt jeg trengte til å fullføre. Saken ang ødelagte matvarer gikk raskt. Saken ang ødelagt vaskemaskin venter jeg enda på, men ser for meg at dette også går knirkefritt som den andre saken. Jeg har alt blitt trekt 2000kr i egenandel for ødelagte matvarer, de trekker ikke dette beløpet igjen med vaskemaskinen, som jeg har forstått. Storfornøyd med min innboforsikring.
Hjemme sidet er enkel og greit , de pleier å behandle sakene veldig raskt uten lan ventetid ! Ambefales !!
Dårlig kunde beh. Har ikke blitt kontaktet av oppgjørskonsulent ang. saken , slik at jeg kunne gi riktige opplysninger i denne saken.
Skjønner ikke hva jeg skal med denne forsikringen, når en ødelagt alliansering ikke dekkes.
Hyggelig og imøtekommende fra første tlf.samtale til sluttoppgjør og avslutning av saken
Lyttet på skadebeskrivelse, og sørger for at takstmann og skadeoppgjør ble hhv utført og utbetalt.
Generelt veldig fornøyd med Fremtind. Man får som oftest svar på det man lurer på når man ringer, ellers prøver de å finne svar for deg. Med unntak av ett tilfelle hvor personen som svarte hos Fremtind hverken noterte navn, nummer, hvilken forsikring det gjaldt eller at vi hadde vært i kontakt med dem. Jeg velger å tro det var en ferievikar. Alt i alt fornøyd, kan anbefale Fremtind.